فایلهای کامپیوتر آموزش شبکه های اجتماعی

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 39
  • بازدید کل : 82257

روانشناسی ثروت 2 (چگونه ثروتمند شویم؟) عباس منش


روانشناسی ثروت 2 (چگونه ثروتمند شویم؟) عباس منش

روانشناسی ثروت 2 (چگونه ثروتمند شویم؟) عباس منش

این دوره بصورت کامل شامل 23 فایل  = یازده فایل صوتی + یازده فایل ویدیویی (شامل دو آپدیت جدید) + یک فایل متنی فانوس دریایی

دوره روانشناسی ثروت۲، گنجینه ای است که به شما کمک می کند تا با تغییر باورهای تان، فرکانس های دلخواه را به جهان ارسال و وضعیت مالی دلخواه تان را تجربه کنید.

این دوره شامل راهکارهایی است که لازمه درک شان، آشنایی با مفاهیم اصلی ثروت و تغییر باورها، در دوره روانشناسی ثروت۱ است… در طی این دوره، چگونگی تغییر مداری را می آموزید که اکنون در آن قرار دارید و فرمولی برای تغییر مدارهای بعدی در ذهن شما شکل می گیرد که کلید پیشرفت های آینده زندگی شماست… زیرا اتفاقات جدید در زندگی وقتی از راه می رسد که مدار شما تغییر می کند… زیرا تمام خواسته هایی که هنوز به آنها نرسیده اید، در مداری دیگر منتظر شما هستند.

در دوره روانشناسی ثروت۲ می آموزید که چگونه به ثبات در مداری برسید که در آن هستید، سپس چگونگی تغییر مدار را می آموزید. زیرا تغییر مدار زمانی صورت می گیرد که شما در مدار کنونی خود به درجه ای از ثبات رسیده باشید که بتوانید از آن بگذرید و وارد مدار جدیدی شوید. در یک کلام، تکامل تان را طی کنید.

مهم ترین قانون جهان، “قانون فرکانس” است، این قانون، موثرترین عامل در تعیین مدار، چگونگی ثبات مدار و چگونگی ارتقأ مدار است.

دوره روانشناسی ثروت۲، فایل تصویری یک جلسه خصوصی دو روزه است. جلسه خصوصی استاد عباس منش در کشور امارات متحده عربی در هتل روتانای شهر دبی با افرادی که در حال مدیریت یک کسب و کار موفق اند و تصمیم به ارتقاء کسب و کار و درآمدشان گرفته اند…


مبلغ واقعی 380,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 190,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1002

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

محصولات تولیدی تجربه های شخصی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما